czwartek, 9 grudnia 2010

N.o.t. cool!

Ale jestem zła! Napisałam całą notkę od serca i nacinełam krzyżyk przy karcie nie tej ,której trzeba! JEeeeeeennnnyyy to już druga notatka ,którą tak zrobiłam! Jeny ,jeny jeny!

Cóż ,więc zaczne od psycholicznego przedstawienia A. A jest sposobem na problemy. Bo dajmy na moje szczęście mam je cały czas i kocham ten stan! Naprawdę aczkolwiek czasem pewna cząstka mnie nie wypełnia i dajmy na to podróżowanie ,odkrywanie nowego lądu-prawda ,że  przyjemne? zakazny owoc -cudowne uczucie. Co dzień z każdym doświadczam innego uczucia ,ale od A wystarczy spojrzeni i lądy czy owoce są zdobyte ,nie chodzi już nawet o 'romanse' chodzi o to ,że w całym dorobku szczęścia bardzo porzebne jest takie spojrzenie. Bo co daje nam 101% satysfakcje? Nikt nie wie.
'Bo niby dlaczego Panna Waleria po doznaniu własnych fantacji przestała mówić o tej z pod 5 szma.ta ?' Ten cytat jak i cały tekt zmieniły mój pogląd na życie i dało dystans do pewnych spraw.

Co do życia... Przerażenie przyszłym tygodniem jest o tyle duże ,że jesteśmy(ja i moja klasa) załamani. 7Sprzwdzianów! 7 ! 7 ! 7! Nie mam pojęcia jak ja to pozaliczam?! Co tu dużo truć. Weekend praktycznie od jutra godziny 14:55 bo nie mam ostaniego ang. i dobrze mi z tym [ Ta kobieta mnie psychicznie wykańcza ,nie lubi  mnie za to kim jestem znając mnie 4 miesiące -to będą ciężki 3 lata ] Na jutro całkiem łatwe i przyjemne lekcje. Niedługo zdjęcia z Andż. i Klau. potem może z Niki.

http://www.youtube.com/watch?v=8aRor905cCw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz