sobota, 20 listopada 2010

They are playing her song.

Yep. Czekam na nowe odcinki moich seriali (90 210 ; Gossip Girl i Gotowych na wszystko)Tymczasem czeka na mnie jeszcze jeden folder (300 zdjęć śrubek) ,które muszę przerobić i wtedy dostanę wypłatę i ruszam na zakupy. Nie wiem jak rozplanować moje pieniądze... W sensie ile na nowe rzeczy ,a ile na lumpy. Istotny fakt stanowi to ,że już pod koniec listopada ,a początek grudnia otrzymam wypłatę ,następną za złamaną wcześniej nogę! Moja karma mi sprzyja. Chcę marynarkę od LANVINA <3! Ale oczywiście w moim mieście jej nie znajdę!
Mam postanowienia:

  • Muszę schudnąć
  • Mieć lepszą średnią od G.
Zdobyć coś od Lanvina ,póki jest w ofercie H&M!


+Ktoś wie jak czyścić (powyżej)buty ,bo ja mam problem ze swoimi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz