sobota, 27 listopada 2010

Do you like it?

Zastanawiałam się co napisać. Bo jest tego dużo ,naprawdę.
Otrzymałam wypłatę-w końcu. I już dzisiaj straciłam prawie 300zł
jeny wydawanie jest takie ciężkie ,kiedy na pieniądzę się zarobiło. ALE! Kupiłam sobie cudowną sukienkę z H&M'u na Tę okazje i była przeceniona na 60 zł ,cudowny stanik i sweterek z New York'era (którego nie lubię za dużo szajskich chiuchów o beznadziejnych cenach) Jednakże jestem zadowolona bo już niedługo powinnam dostać odszkodowanie za złamaną nogę i wtedy kupię pierścionek z Reserved.


Przeglądałam Figę.pl <3 i zakochałam się w nowych Louboutin'ach są cudowne ,ale przede wszystkim uwieobiam nowe szpilki z żółtą podeszwą! Są cudowne.
Zobaczcie sami:
[Całą kolekcje Louboutin'a]
,a także inne projekty innej zdolnej w tym przypadku projektantki:
[Jeffrey Campbell]
Np:zdj. na górzę(moje ulu.)





Jutro niedziela ,a więc dzień tak zwanej nudy naprawdę nienawidzę niedzieli jednakże moja nie zapowiada się źle. Początek dnia spędzę na oglądaniu filmu z tatą w kinie(co wyszło z jego inicjaywy) ,a potem basen-średnio mi się chce ,ale cóż. Jeśli chodzi o film to idziemy na 'Zaplątani' jestem ciekawa ,ja i mój tata lubimy oglądać bajki.

A wy jak spędzicie niedzielę?
L.O.N.D.O.N-wciąąąąąż i wciąż!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz